На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на всі вироби та підтверджується гарантійним талоном, який Ви отримаєте разом зі своїм замовленням.
             У гарантійному талоні вказується модель безкаркасних меблів, колір, розмір і дата продажу. Оригінальний талон завжди йде з підписом і мокрою печаткою ФОП Тесса П.А.
             У гарантійному талоні описані:
             • умови гарантії і гарантійного обслуговування;
             • умови обміну і повернення;
             • рекомендації щодо догляду та експлуатації;
             Ознайомитися і завантажити гарантійний талон:
           
Умови та термін гарантії на безкаркасні меблі ТМ "PromoPuff"?
Гарантія поширюється на такі елементи і складає: 
            • на цілісність швів зовнішнього і внутрішнього мішка - 2 роки; 
            • на цілісність люверсів, липучок, блискавок - 2 роки; 
            Гарантійне обслуговування здійснюється безкоштовно протягом усього гарантійного терміну. За умови використання безкаркасних меблів відповідно до рекомендованих умов експлуатації. Гарантійний ремонт включає в себе ремонт або заміну дефектних частин виробу. Усі транспортні витрати у випадках повернення, заміни або ремонту меблів оплачуються клієнтом.
          
На які випадки не поширюється гарантія?
Гарантійне обслуговування не поширюється: 
            ● на усадку наповнювача, так як ступінь усадки залежить від інтенсивності експлуатації продукції і від вагового навантаження, що надається на меблі;
            ● на знебарвлення в результаті впливу агресивного середовища, руйнування структури тканини, тривалого впливу води;
            ● на пошкодження меблів в результаті дій домашніх тварин;
            ● на пошкодження внаслідок впливу вогню, агресивних рідин, впливу хімічних речовин;
            ● при догляді неякісними або абразивними засобами;
            ● якщо на поверхні меблів є механічні пошкодження, порізи або в результаті недбалої експлуатації;
            ● на пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих, неправомірних дій третіх осіб.
            ● при порушенні рекомендацій щодо експлуатації. Ознайомитися з рекомендаціями ви можете тут.
            Залишилися питання? Зателефонуйте нам за номерами, вказаними в контактах, або залиште заявку. Ми з задоволенням відповімо на всі Ваші питання і розповімо про доставку та оплату більш детально.