Умови повернення чи заміни

Протягом 30 днів з моменту придбання ви можете повернути вироби, обміняти або замінити зовнішній чохол, про що зазначено в гарантії. До обміну та повернення приймаються вироби з етикетками без видимих слідів експлуатації: потертостей, запирання, бруду, розкриття внутрішнього чохла, з початковим обсягом наповнювача.
Обміну та поверненню не підлягають вироби, що мають індивідуальні особливості:

- виготовлені на замовлення під конкретного клієнта;

- з використанням тканин і їх поєднань, відмінних від основного каталогу виробника.

Всі транспортні витрати у випадках повернення або заміни меблів оплачуються клієнтом. Дізнатися більше інформації про доставку ви можете на сторінці Питання і відповіді.

Як оформити обмін або повернення

Для того, що б оформити повернення або обмін вам необхідно зателефонувати нам за телефонами (067) 53-93- 222 або (050) 48-93- 222 і повідомити таку інформацію:

1. Прізвище та ім'я покупця;
2. Дату покупки, модель, колір, розмір. Дана інформація зазначена в гарантійному талоні;
3. Причину повернення і обміну;
4. При обміні повідомити, яку модель крісла ви хотіли б отримати. Ви також можете замінити тільки зовнішній чохол.

Після цього менеджер повідомить Вам зворотню поштову адресу і особливості повернення крісла. Транспортні витрати при обміні або поверненні оплачує покупець. Після отримання крісла або чохла обов'язково перевіряється на предмет відсутності слідів експлуатації, пошкоджень. Після перевірки ми повертаємо кошти або відправляємо іншу модель на обмін. Термін повернення грошових коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення поза офісними або торговими приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) становить до 30 календарних днів, враховуючи дату отримання нами посилки з продукцією.